رادين رادين ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

نی نی آزی و بابا منصور

ای خدا

1392/11/6 14:12
نویسنده : آزي
1,425 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم، آهنگ جمشید که کردی محلی هستش  توش چند بار تکرار می کنه آی خدا اِی خدا اِی خدا تو هم خیلی ناز یاد گرفتی دقیقا مثلش با همون صوت می کی آ قدا آ قدا قدااااااااااااااا یعنی خدا ق رو بیشتر شبیه خ تلفظ می کنی . وقتی واسه اولین بار اینو خوندی داشتم می مردم از ذوق حسابی چلوندمت تو هم که فهمیدی کار خوبی کردی دیگه یاد گرفتی و مرتب این آهنگو می خونی و می گی آ قدا آ خداااااااااااااااا. منم صداتو ضبط کردم تو موبایلم. حالا این صدات هم شده جزو آهنگ های درخواستیت و می گی آ قدا یعنی این آهنگو با صدای رادین مقدم واسم بذار. واییییییییییییییییی پسرم آهنگ داده بیرون نمی دونین چقدرم معروف شده. وایییییییییییییییییی بخورمشششششششششششششش

تازه پریروز آهنگ ملودی آرش رو داشتی می شنیدی مثله خودش می گفتی اِ اِ اِ دی دی دی. و باهاش همخونی می کردی و سرتو تکون می دادی و می رقصیدی. دیگه خیلی خودمو گرفتم که نکشمت یا نزنم پس گردنت از بس ذوقتو می کردم. وروجکککککککککککککککککککک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مانی جون
6 بهمن 92 11:24
ماشالله به رادمردت دست نوشته هاتونو که میخوندم با خودم میگفتم کی بشه پسرمنم اهنگ بخونه کلمه بگه....خدابرات حفظش کنه اگه اجازه بدین لینکتون میکنم البته بعدازکسب اجازه مانی جون هم خوشحال میشه به کلبه خاطراتش بیاین سلام خواهش می کنم خوشحال می شم لینکم کنید. منم لینکتون می کنم . انشا الله مانی جان شما هم سلامت باشه. واسه همه ی بچه ها آرزوی خوشبختی دارم.
زینب
8 بهمن 92 8:09
سلام دوست عزیز من با وبلاگ شما تو نی نی سایت اشنا شدم یه کمکی از تون می خواستم من 6سال بچه دار نمی شم دو بارم ای یو ای نا موفق داشتم هر دو هم می گن سالمیت می خواستم اگه میشه بگید چه جوری باردار شدید کجا جوابو اگه ممنکنه قسمت نظرات بزارید مرررررسی گلم پسر گلتم ببون از جای من ایشالله همیشه سالم باشه منتظرم عزیزم سلام روش نزدیکی خیلی مهم و موثره. بهترین روش خوابیدن رو شکمه و بعد از نزدیکی تا نیم ساعتی بلند نشو. برای اینکه احتمال بارداری رو زیادتر کنی روز 10 پریودی برو سونوگرافی بگو می خوام تحت نظر باشم و تاریخ دقیق تخمک گذاری رو بدونم. یه روز درمیون باید بری سونو تا تخمک آزاد بشه اون روز بهترین زمان برای اقدامه. البته ببین به اسپرم آلرژی نداشته باشی. من داشتم ولی دکترای بی سواد هیچ کدوم نفهمیدن تا دکتر سونو گرافی بهم گفت ممکنه آلرژی و حساسیت داشته باشم. تو اون چند روز نزدیک به تخمک گذاریت یعنی از روز 10-16 هر روز یه دونه قرص دگزامتازون بخور. انشا الله به زودی مامان بشی. اگه شد به منم حتما خبر بده.
زینب
20 بهمن 92 14:00
سلام گلم ممنون از اینکه جوابمو دادی یه سوال دیگه از کجا بفهمم که به اسپرم الرژی دارم سونوگرافی داخلی متوجه می شن مرررررررسی واهش می کنم گلم. ئقیقا نمی دونم چطور بفهمم ولی به دکترت بگو این احتمال رو بررسی کنه. من همینجوری فهمیدم. شانسی
زینب
20 بهمن 92 14:05
ببخشید قرص دگزامتازون به بارداری کمک می کنه لطفا برام دعا کنید که ایشالله با همین جواب بگیرم دیگه خسته شدم بازم ممنون از لطفت