رادين رادين ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

نی نی آزی و بابا منصور

شعر خوانی منو رادین

1393/10/10 12:01
نویسنده : آزي
1,085 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامان خوبی عزیزم؟ کم برات مینویسم ولی هر موقع فرصت کنم میام. یه سری شعر الکی و من در آوردی برات گفتم که تو هم حفظ کردی و با هم می خونیم مثلا وقتی می بوسمت از بس خوشمزه ای می گم:

تو چقدر شیرینی که بدل می شینیبوس

تو هم یاد گرفتی و هر وقت می بوسمت با هم این شعر رو می خونیم. یا می گم :

پسر نازی دارم

خیلی دوسش می دارم

فکر نکنی که شاهی

تو خوشکل مامانی

که تو بزور عوضش می کنی و می گی تو خوشکل رادینیخندونک

یا با هم یه شعر مسخره رو کش دار و با لحن واقعا خنده دار می گیم: حالا یاروووووووووووم میایه رادینووووووم میایهخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رونیکا
17 دی 93 12:17
سلام من یه نوجوان دارم که تا مدتی پیش باهاش خیلی مشکل داشتم. از یکی از دوستانم شنیدم که یه جایی هست که میشه این مشکل رو حل کرد و من هم رفتم و شرکت کردم. الان وضعیتمون خیلی بهتر شده. این جایی که من رفتم یه موسسه است که یه سری کلاس های متفاوت داره که به نظر من برای ایجاد یه زندگی خوب بی تاثیر نیست. بهتون پیشنهاد می‌کنم که برای آسودگی بیشتر توی این کلاس‌ها شرکت کنید. من اسامی بعضی از این کلاس ها رو براتون می نویسم رفتار با نوجوان ، بازی و پرورش کودک ، آموزش پیش از ازدواج ، رفتار با کودک ، ارتباط همسران ، ارتباط کلامی ، مدیریت بر خشم ، قصه گویی و کتاب‌خوانی، مدیریت بر استرس ، رفتار با کودک دبستانی ، مدیریت بر خود شماره تلفن و سایتش رو هم براتون می‌نویسم تلفن: 88728317- 021 و 88715651- 021 سایت: www.madaraneemrooz.com