رادين رادين ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

نی نی آزی و بابا منصور

اولین دندون رادین

1392/4/28 15:38
نویسنده : آزي
1,457 بازدید
اشتراک گذاری

 

بلاخره پسر گلم هم دندون دار شد. بقول رادین خخخخخخخ بعد از ٤ روز تب و کلی درد بلاخره اولین دندون رادین در اومد البته فعلا فقط نوکش بیرون زده. شب بود  که برای شیر دادنت بیدار شدم وقتی شیر خوردی چشای نازتو باز کردی و دستمو گرفتی همون موقع بود که حسابی وحشت کردم و بابا رو بیدار کردم و گفتم رادین بشدت تب داره. تا صبح بالای سرت بیدار موندیم و بهت قطره استامیوفن دادیم پت تب بر رو پیشونیت گذاشتیم و با آب و الکل پاشویه ات کردیم تا بلاخره تبت پایین اومد. بعد از ظهرشم بردیمت دکتر. ولی خونه ی بابا باقر بودیم که داشتم واسه مامان مهین می گفتم که چطور بودی ناگهان داخل دهنتو نگاه کردم و مثله وقتی که اولین بار جواب بی بی چکم مثبت شده بود و فهمیدم خدا تو رو بهمون داده خوشحال شدم با ذوق گفتم داره دندونش در میاد. تازه لثه ات شکافته شده بود که دیدمش الهی مامان دورت بگرده. عزیزم. امید وارم واسه دندونای بعدیت انقدر دوباره درد نکشی. آخه بعد از ٤ روز تب که ازت مواظبت کردیم و بهت قطره استامیوفن دادیم و پاشویه ات کردیم تازه کلی لکه و جوش قرمز رو تمام بدنت ریخت هر چند دکتر گفته بود اینجوری می شی و ما نگران نشیم ولی خیلی برات ناراحت بودم عشقم. خلاصه دیگه پسرم مرد شده. دندون نو مبارکککککککککککک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فروشگاه لوازم جشن تولد نادین
28 تیر 92 16:01
پیشاپیش حضور شما دوست عزیز را در فروشگاه لوازم جشن تولد نادین ارج می نهیم.
خاله فاطیما
7 مرداد 92 0:15
جیگرم خالت فدات بشه مبارک باشه دندونای موش موشکیت.
رها
12 مرداد 92 20:29
مبارررررک باشه قندعسلم گاز بگیر مامان ازی رووووووووو تا حالش جابیاد
دل آرام
14 مرداد 92 20:12
سلام توليد كننده عروسك و اسباب بازي هستم با نازلترين قيمت در صورت نياز در خدمتتون هستم
kidshop
15 مرداد 92 1:17
با سلام انواع لباس بچه گانه به قیمت تولیدی بلوز و شلوارکهای دخترانه و پسرانه 15000 و بادی تا 2 سال http://kidshop.persianblog.ir
خانمی
24 مرداد 92 13:47
مبارک باشه مرد کوچک