رادين رادين ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

نی نی آزی و بابا منصور

پیشرفت های رادینیییییی

1392/9/26 9:56
نویسنده : آزي
779 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوبم مامان جون نمی دونی چقدر دوستت دارم و چقدر دلم می خواد همیشه خوشحال و شاد باشی و آینده خوبی داشته باشی عزیزم. جیجر مامان ولی تو بابایی رو بیشتر از من دوست داری و همه اش می گی بابا!!! دست می ندازی دور گردنش و فقط اونو می بوسی و می زاری ببوستت. نامرد. هرچند من خوشحالم که انقدر بهش وابسته ای و بهم محبت دارین. اصلا هم حسودیم نمی شه. دلم می خواست پسرم بیشتر بابایی بشه تا مامانی. بوس جیجر مامان. هر چی هم که می خوای اگه نتونی منظورتو بهمون بفهمونی به زبون آلمانی می گی ناین!!! خخخخخخخخخخ واست دستکش گرفتیم خیلی کوشولون عاشقشونی و می گی دس که یعنی دست کش رو تنم کن. می گی ماشی  یعنی ماشین و قون قون یعنی صدای ماشین. از اعداد بلدی بگی دو و ده  بعد که شمردن اعداد تموم می شه برای خودت دست می زنی. متوجه خیلی از حرفهامم می شی اگه ازت چیزی بخوام می ری برام میاری. به موبایل می گی موبا و عاشق آهنگ پوشک مولفیکس هستی توش کلی بچه کوشولو می رقصن و آواز می خونن تو هم تا این آهنگ شروع می شه می ری خودتو می چسبونی به تلویزیون و عین اونا شیکم یه ذره ایتو می رقصونی وایییییییییییییییییییییییی حسابی خوردنی می شی. موقعی هم که برات آهنگ می زاریم دستتو بالا می گیری و می رقصونیش و می گی آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآاااانننننننننننننننن

تازه هم تو مهد هم با بابا وقتی می خوان بخوابوننت باید حتما با موبایل برات آهنگ بزارن تا خوابت بره عجیب با صدای بلندآهنگ خوابت می ره ولی من تو فکر مضرات اشعات بد موبایلم. خیلی برات نگرانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)