رادين رادين ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

نی نی آزی و بابا منصور

عزیزم این ماه هم نیومدی

1390/9/29 8:51
نویسنده : آزي
638 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم نفسم نمی دونی چقدر دوستت دارم مامان

         

دلم برات تنگ شده روزهام داره می گذره ولی تو باز نیومدی جون دلم

خیلی دوستت دارم و دلتنگتم نفسام بیا مامانی رو اینقدر اذیت نکن

هفته ی دیگه می خواییم با بابایی بریم قشم برات بقیه ی سیسمونی رو بگیرم. که به امید خدا وقتی شما تشریف اووردی تو دلم دیگه از جام تکون نخورم.

 

 تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

تازه عزیزم برای جشن سیسمونیتم همه چیتو آماده کردم از گیفت گرفته تا کارت دعوت، کارت خوشامدگویی، کیک جشن سيسمونيت (البته طرح مورد نظر)، کیک پوشکی و ... همه رو از ذوقم از الان برات آماده کردم، می بینی چقدر برای اومدنت ذوق و شوق دارم و چقدر آماده ام؟؟؟ عزیزم بیا تا برات همه جا رو چراغونی کنم (تصحيح: عزيز دلم قسمت نشد بريم سفر ولي ناراحت نباش به موقع همه چي برات آماده مي شه قربونت بشم)

 تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نگین مامان رادین
26 آذر 90 0:20
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´آپ کردم ´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´ بدو بیا ´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´راستی نظر یادت نره هااااااا´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶[hr


نگين جون مرسي از نظراتت عزيم. رادين رو ببوسسسسسسسسسسس زياد. بگو خاله آزي عاشق چشاشه. اون دو چشم آهووووووووووووووو. چشمم كف پاهاش






ستاره
1 دی 90 0:27
سلام،اميدوارم که هر چه زودتر به آرزوت برسي،واقعا از ته دلم براي تو و همه کسايي که دوست دارن مامان بشن ،دعا ميکنم،منم ۵ساله ازدواج کردم،دو سال پيش بعد کلي دارو باردار شدم،که هفته 28زايمان زودرس داشتم و دوقلوهاي نازنينم و از دست دادم،۹ماه بعد دوباره باردار شدم که تو هفته 12سقط شد الان دوباره دارم اقدام ميکنم در ارزوي ني ني دارن شدن..


آخييييييييييي عزيزم خيلي خيلي برات ناراحت شدم اميدوارم كه بزودي ني ني دار بشي و چشمات هر روز آينه ي كوچولوي خودت باشه