رادين رادين ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

نی نی آزی و بابا منصور

کلاغ قارقاري

1390/9/22 14:14
نویسنده : آزي
738 بازدید
اشتراک گذاری

 

کلاغ قارقاري

ني ني وولکي کلاغي رو
ديده رو پشت بومشون
کلاغه قارقار مي کنه
رفته صداش به آسمون

ني ني مي گه :آهاي کلاغ
اين قدر سروصدا نکن
بازيهاي کلاغي رو
رو پشت بوم ما نکن

بابام تو خونه خوابيده
قارقار کني بيدار مي شه
مامانم هم ناراحت از
صداي قار و قار ميشه

برو تو باغا بازي کن
آواز بخون با قاروقار
راستي ! از اون جا که مي آي
براي من گردو بيار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

SHOSHOL
29 آذر 90 9:14
قار قارررررررررررررر
علی
26 خرداد 94 16:11
منم یه اهنگ ساختم که رپه تازه من 11سالم بیش تر نیست=من قهرمانم .پهلوانم .ایرانیم .خفنیم .من همه چییم .البته چیز های خوب .نه خوب های الکی و نمکی. خوب های عالی وچپکی. من قهرمانم.پهلوانم.ایرانیم.خفنیم.من همه چییم البته چیز های خوب. نه خوب های الکی و نمکی. خوب های عالیو چپکی. من قهرمانیم قهرمان کشورییم.تموم شد نظر خودتونو درباره ی این اخنگ بدید.
علی
26 خرداد 94 16:13
ببخشید اهنگ نه اخنگ