رادين رادين ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

نی نی آزی و بابا منصور

رادين جان و نفس بابايي

1391/2/18 13:43
نویسنده : آزي
931 بازدید
اشتراک گذاری

 niniweblog.com

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

niniweblog.comبلاخره ديروز رفتيم با بابايي سونو 4 بعدي مشخص شد ني ني ناز و گلم پسره. بابايي داشت از ذوق غش مي كرد بي جنبه. niniweblog.comمي گفت خوبه ديگه هميشه با هم مي ريم حمام،niniweblog.comزيد بازي !!!!!!!!!!!!! و ...niniweblog.comniniweblog.comمامي جون بابايي از اسم رادين خيلي خوشش اومده چون پسر ناز دوستم نگين، اسمش رادينه از وقتي اونو ديده عاشق اسم رادين شده منم گفتم باشه بابايي پسرم هر چي تو بگي. حالا ديگه كلي دوست پسر و نامزد دخمل داري عشقم آخه خيلي از دوستام دارن ني ني دار مي شن . عزيز دلم عاشقتمقلب

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نانازیا
12 اردیبهشت 91 13:12
سلام مامان بابای مهربون شمام کوچولوتون رو به شهر اینترنتی بچه ها (نانازیا) بیارین! کلی نانازی دیگه منتظر کوچولوتون هستن نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
raha
12 اردیبهشت 91 13:43
عزيزم مبارررررررررررررررررررررررك ايشالا نامدارباشه


مرسي خاله لهااااااااا من قراره دامادت بشم ديگه
شانا
12 اردیبهشت 91 21:55
عزیزم مبارکه پسمل گلت چه اسم قشنگی


ممنونم پروانه جون انشا الله به زودي نوبت تو مي شه گلم. مي بوسمت
خانمی
16 اردیبهشت 91 11:18
به به ایشالا نامدار باشه......خب رادین خان میخوای با آقای پدر بری زید بازی؟؟؟دیگه چی؟؟هر جا خواستی بری با مامان جونت برو آفرین


سلام به به ايدا جون چطوري؟ عروس گلم چطوره؟ يكتا خانوم خوبه؟ از طرف منو دوست پسرش خيلي خيلي ماچش كن
نگین مامان رادین
18 اردیبهشت 91 1:40
الاهی الاهی فدای این کنجد رادینت بشم من ،من که همه جوره نازش رو خریدارم و خودم فداش میشم ایشاالله به سلامتی به دنیا بیاد
ازی جون نمی دونی از الان دلم براش غش میره خیلی دوسش دارم البته مامانش رو هم خیلی دوست دارم.
باعث افتخار ماست که اسم نی نی نازتون رو بزارید رادین ..:..:..:..:..:..:..:


مرسي نگين جونم . ممنونم از اين همه عشقي كه به پسرم داري. آخه نمي دوني چقدر عاشقشم. اميدوارم مثل رادين تو گل باشه. دوتاييتونو مي بوسم زياد . خيلي دوستتون دارم .:..:.

مامان الینا
14 تیر 91 14:15
سلام آزی جون .ممنون گلم که به من سرزدی .امیدوارم روزای قشنگ انتظار با اومدن پسر گلت قشنگتر بشه.روزای بارداریم از بهترین روزای عمرم بود همین طور حس مادر بودن،دلم پرمیکشه برای یه بار دیگه در آغوش گرفتن دخترم .قدر لحظه هاتو بدون