رادين رادين ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

نی نی آزی و بابا منصور

لالايي واسه پسر گلم

1391/3/7 11:38
نویسنده : آزي
1,233 بازدید
اشتراک گذاری

globediverse002.gif 

Baby01c.gif  Baby1f.gifBaby1t.gif

عزيز دلم پسر گلم رادين جان. مي دونم الان كه دارم اينو برات مي نويسم خوب با صدام اشنا شدي آخه مامي جون من هر روز كلي برات حرف مي زنم و لالايي مي خونم كه وقتي به اميد خدا بدنيا اومدي مخصوصا 3 ماهه اول كه اكثر بچه ها بد خواب هستنniniweblog.comniniweblog.comبا صداي لالاييم آروم بشي و بخوابي. يادمه وقتي خاله هدي بچه بود هميشه براش آهنگ تاك رو مي خوندم نمي دونم 5-6 ماهش بود هنوز به قسمت نم نم بارون نرسيده بودم اون شروع مي كرد نم نم كردن، انقدر باهوش بود. درواقع اكثر بچه ها خيلي باهوش هستن واسه همين برات هم حرف مي زنم هم لالايي مي خونم عشقم

 تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net             baby35.gif    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نگین مامان رادین
20 اردیبهشت 91 21:35
ای قربون تو بشم من که صدای مامانی رو میشناسی ایشاالله که همیشه سالم باشی و با صدای دلنشین مامانی اروم باشی


مرسي نگين جون روزت مبارك عشقم. وبلاگ رادين مشكلي داره؟ چند بار رفتم پيام بزارم ولي نمي تونم !!!!!!!!!