رادين رادين ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

نی نی آزی و بابا منصور

سالگرد ازدواج منو بابایی

1391/5/10 18:53
نویسنده : آزي
997 بازدید
اشتراک گذاری

 

رادین جان پسر گلم فردا ١١ مرداد ماه  پنجمین سالگرد  ازدواج منو بابا منصوره. که شکر خدا امسال ٣ تایی به همراه تو جشن می گیریم. عزيزم بابا منصور بهترين و مهربون ترين همسر دنياست. از ته دلم عاشقشم و از اينكه همچين همسري دارم خيلي خيلي خوشحالم . منم تمام سعي خودم رو تو اين چند سال كردم كه همسر خوبي براش باشم و از مهر و محبت و توجه كم نزارم. اميدوارم موفق بوده باشم. مي دونم وقتي اينجوري كه بمن محبت مي كنه   پس حتما باباي خوبي هم براي توي عزيزم مي شه. البته از الان داره اينو نشون مي ده  از خدا بخاطر این همه لطفی که به ما داشته و زندگیمونو به سلامتی تا الان به جلو برده  خیلی خیلی ممنونم. و شکر می کنم

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ازی
10 مرداد 91 19:10
ازی عزیزم بهتون تبریک میگم امیدوارم همیشه در کنار هم شاااااااااااد باشین
نگین مامان رادین
14 مرداد 91 16:34
سلام گلم سالگرد ازدواجتون مبارک ایشاالله که سالیان سال خوشبخت و سعادت من کنار هم باشید.
ازی جونم ببین چه قد با هم تفاهم داری 10 مرداد هم سالگرد ازدواج ما بود دوست دارم دوست گلم مواظب خودت و نی نی نازت باش


وايييييييييييييييي به سلامتي و خوشي سالگرد ازدواجتون مبارك باشه نگين جون. انشا الله همه ساله كنار همسر محترم و سر نازت آقا رداين گل گلاب به خير خوشي سالگرد ازدواجتونو جشن بگيرين *