رادين رادين ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

نی نی آزی و بابا منصور

20 مهر عزیز دلم به دنیا میاد

1391/7/9 12:58
نویسنده : آزي
588 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوشمل مامان عسیس دلم دیگه چیزی نمونده که بیایی پیشم. بخدا دارم از ذوق خفه می شم خیلی خیلی کم طاقت شدم واسه دیدن روی ماهت مامی جون. عسلم نور زندگیم تو هم دیگه خسته شدی می دونم اونجوری که تو شیکمم وول می خوری و لگد می زنی مشخصه دیگه جات تنگ شده و دلت می خواد بیایی بیرون. قربونت بشم که وقتی تکون می خوری و بازی می کنی تا من شروع می کنم قربون صدقه رفتنت ساکت می شی و به حرفهام گوش می دی، اصلا تکون نمی خوری. کاملا مشخصه دیگه صدای مامانی رو می شناسی. وقتی حرفهام تموم می شه دوباره شروع می کنی به بازی کردن. جانم فدات بشم همه کس مامان و بابا. هر شب تو خونه حرف توه. منو بابایی دیگه این روزا رو به سختی می گذرونیم تا بیایی قشنگم نفسم دلم خیلیییییییییییییییییییییییییی برات تنگ شده.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

...
19 مهر 91 15:46
سلام یعنی امروز پسرتو تو بغل میگیری؟ مباااااارکه خووووووش به حالت من الان تازه وارد هفته ی 30 شدم دیگه واقعا صبرم سر اومده!!! برام دعا کن من هم زود زود این روزها بگذره تا رادمان کوچولوم رو بغل کنم. تولدش مبارک