رادين رادين ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

نی نی آزی و بابا منصور

رادین کوچولو سرما می خورد

1391/8/16 12:38
نویسنده : آزي
1,088 بازدید
اشتراک گذاری


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

جیگرم رادین  الان چند روزه سرما خورده . شکم روی و عطسه  و کی÷ شدن بینی ... خلاصه داره با چیزی به اسم مریضی آشنا می شه و اولین مریضی خودش رو می گذرونه. آخییییییییی الهی مامان از روزی که اومدی خیلی خوب با مفهوم درد آشنا شدی  اول زردی بعد ورم سینه ها و گرفتگی نفس و بالا آوردن  و ...  آره عشقم این دنیا ÷ره درده بیشتر از اینکه  چیزای خوب داشته باشه توش درد زیاده و تو باید به اون عادت کنی گلم. هر چند مامان و بابا حسابی بهت می رسن و سعی می کنن همیشه در آسایش باشی ولی یه چیزایی خارج از اراده ماست عشقم.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

از دیروز بعد از ظهر هم که همه اش بی تابی می کردی و تو بغلم بودی حتی نزاشتی یه ١٠ دقیقه ای هم مامانی استراحت کنه. تا صبح همینجوری بودی. خلاصه من ساعت ١٢ شب تو رو تحویل بابا دادم و تا ساعت دو نیم خوابیدم که از صدای گریه تون بیدار شدم و شیفت رو از بابایی  گرفتم تا ساعت نزدیکهای شش صبح که دیگه با بغض اومدم بابایی رو بیدار کردم گفتم بگیرش الانه که دیگه از خستگی و خواب غش کنم. بابا هم یه ساعتی تو رو گرفت بعدش اونم اومد با استیصال تو رو تحویل من داد که یه سااعتی رو بره بخوابه آخه صبح کلی کار داشت  و باید استراحت می کرد.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

الانم که از سر کار اومده با سردرد اومده از بس دیشب بی خوابی  کشیده. منکه دیگه رسما ÷کیدم هههههههه. عزیز دلم خوب  مامان و بابا رو دیوونه کردی هاااااااااااااااااااا  حالا جالبه با وجودی که اینقدر اذیتم می کنی و نمی زاری شبا بخوابم باز اون یه ساعتی رو که می خوابم هر شب، بخدا هر شب همون یه ساعت رو باز خواب تو رو می بینم عزیز دلم همون یه ساعت هم دلم برات تنگ می شه  و دلم هوای بوی تنتو می کنه. عسیسم مامان و بابا عاشق بوی تنت هستن جانم همهی وجودم از ته دل با وجودی که از دیروز نزاشتی استراحت کنم عاشقتم و عاشقانه می خوامت  نفسم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم و محسن
16 آبان 91 14:34
کارن همینطوری بود
وقتی سشوار روشن می کردم ساکت می شد
امتحان کن شاید اینطوری آروم بشه


راستي مريم جون؟؟؟!!!!!!!!!!!! باشه عشقم امتحان مي كنم. مرسي
خانمی
17 آبان 91 17:18
آخی عزیزم....ایشالا زودتر خوب شه.....وقتی خیلی بی تابی میکنه ببرینش با ماشین بیرون...نی نی ها معمولا توی ماشین خوابشون میبره


مرسي ايدا جون از راهنماييت. اره منصور يه بار بردش بيرون ولي هنوز انقدر كوچيكه كه چيزي حاليش نمي شه و بيشتر شبا ونيمه شبا بي تابي مي كنه
رها
17 آبان 91 23:54
ازی جونم خدا قووووووووووووووووووت چیی نمونده فقط یکم دیگه تحمل کن نهایتا تا 50 روزگی بعدش انگار ا رو اتیشششش پسملیمون ساعت خابش تنظیم میشه ومیزاره بخابی