رادين رادين ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

نی نی آزی و بابا منصور

عكس هاي 4 ماهگي رادين و عروسكهاش

1391/12/3 11:48
نویسنده : آزي
723 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم الان ديگه داره چهار ماه و نيمت مي شه. اينم عكس هاي 4 ماهگيت:

عكسي از رادين بسيارررررررررررر متعجب، واه واه مامان جون چي شده؟!!!!!!!!!!

براي ديدن عكس ها به ادامه مطلب بريد:

بقيه عكس هاي رادين جان:

اينم عكس دست پسر گلم. اين عكس رو مي زارم چون اون روز داشتم عاشقانه وقتي خواب بودي دستتو نگاه مي كردم. خواستم تو هم زاويه ديد منو ببيني. چقدر دستات كوشولو و ناز بودن عشقم

اينا هممممممم عكس هاي  تو كنار يه تعداد از عروسكهات گلم:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

بیتا
3 اسفند 91 11:47
ای جونم چه بزرگ شدی ماشالااااا چقذه خوشگل تعجب کردی قربون چشمات برم خاله که از تعجب الانه که بزنه بیرون
عاشق اون عکست شدم که خندیدی و لثه های بی دندونت معلوم شدن جونم چقدرم خوش تیپی مهنس جونمممممممممممم


مرسييييييييييييييييي خاله بيتا عاچقتممممممممممممممممممم
نازلی
3 اسفند 91 12:13
سلام عشقممممممم. هزارماشالاه به رادین خان. وای آزی قیافه اش تابلو جنوبی و خوزستانی شده! محکم ببوسش. خیلی بانکمه
خانمی
6 اسفند 91 9:08
4 ماهگیت مبارک باشه عسلم......به ما هم سر بزن
الهام
8 اسفند 91 13:10
ماشالا چه بزرگ شده پسمل نازی . خدا برات حفظش کنه آزی جون .


ممنون الهام جون مي بوسمت
رها
9 اسفند 91 12:06
رادین جونی سلااااااااام خاله ماشالا چه چاقالو وبزرگ شدی عزیزم خیلی نازشدیااااااااااااا وخیلی هم شیطون از اون چشمات شیطنت میبارررررررررره ایشالا همیشه سلامت باشی

گوش ان مامان ازی بیمعرفتت رو هم بپیچون از قول من


مرسيييييييييييي خاله رها. نامزدم چطوره
نگین مامان رادین
16 اسفند 91 13:50
سلام جیگر خاله ماشااله چه قد بزرگ شدی اقا شدی عروسکم از دور می بوسمت


مرسي خاله نگين. خوبي؟ رادين جون خوبه؟ از طرف من بوسش كن يه بوس تف تفيييييييييييييي
شادی
19 فروردین 92 14:34
سلام
وب خیلی قشنگی داری خیلی شاد شدم
خدا بهت ببخشه ایشاالله همیشه سلامت باشه


مرسی شادی جون. انشا الله.
سیمین
21 فروردین 92 8:35
سلام آزی جونم. خوبییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟

ای جون دلم. ماشاالله رادین جونم . دوست دارم خاله جون.

آزی جون دعا کن دخملی منم سلامت به دنیا بیاد با رادین جون همبازی بشن.

قربون هر دوتاشون.


وایییییییییییییییییی سیمین جون به سلامتی نی نیت دخمله؟ خیلی خوبه شاید یه موقع عروس منم شد. نازی از طرفم خیلی ماچش کن