رادين رادين ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

نی نی آزی و بابا منصور

نظرات (4)

علامه كوچولو
10 اردیبهشت 92 12:39
جبرئیل آمده بود .. علی و جمله ملائک بودند .. و محمد، عرق وحی به پیشانی داشت .. و خدا داشت ترنم می‌کرد !! در میان سخنانش، غزلی نغز سرود ... نام آن شعر نکو ، "حضرت زهرا" بود! ******************** سلام بانو! عيدت و روزت مبارك
khale maryam
19 اردیبهشت 92 21:13
salam radin jan ma behar hal movafagh sodam emroz weblog ghashangeto bebinam
kheyli ziba bod 'merc az baba va mamne mehraonet
ma khale maryamam avalin morabit
booooooooooooooooos radin jon


الهییییییییی خاله مریم مهربون . رادین جان مامانی این خاله واقعا برات مثله خاله می مونه و دوستت داره هر وقت نمی ری مهد تماس می گیره سراغتو می گیره. کلی ذوق می کنم که انقدر بفکرته. خدا رو شکر گشتم بهترین مهد رو برات پیدا کردم که خاله های خوب و با عاطفه ای داره دیگه نگرانت نیستم. ازشون خیلی خیلی ممنونم
سیمین
21 اردیبهشت 92 12:29


سلاااااااااااااااااااام به آزی جونم و رادین خوشگل و با نمکم.

ماشالله رادین جونم خوشتیپ و نازه.

آزی ایشالله خدا برات حفظش کنه. عزیزم منم بزودی وارد ماه 8 بارداری میشم. نینیم دخملیه. دکترم فرح بخشه و میخوام آریا زایمان کنم...


سلام سیمین جون به سلامتی خدا حفظش کنه. اسمشو چی می زاری؟ نگهش دار واسه رادین من. باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بیتا
24 اردیبهشت 92 13:24
ای فاییییییییییییییییییی چه خوشگلانه میخندی فدات شممممممممم قربون اون خنده های شیرینت برم من اخههههههههه

من برم خودمو بکشم و بیام
اخه خیلی ملوس شده


جونم بیتاااااااااااااااااااا فدات بشم انشا الله خدا روزی تو بکنه یه جوجه ناز و خوکشل