رادين رادين ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

نی نی آزی و بابا منصور

اولین قدمهای رادین

1392/8/18 12:08
نویسنده : آزي
947 بازدید
اشتراک گذاری

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

عزیزم عشقققققققققققققققققققققق مامانی الان چند روزه داری تاتی تاتی می کنی و ٢-٣ متر رو بدون هیچ کمکی مستقل مستقل راه می ری نفسممممممممم دستاتم بالا می گیری تو هوا انگار اینجوری تعادل پیدا می کنی و راه می ری جونممممممممممممم. قربون راه رفتنت بشم چشام کف پاهات. چقدر هم ذوق می کنی ازت کلی فیلم گرفتیم. یه مسری رو می ری وقتی به مقصد مورد نظرت می رسی بلند مثله ماه هورا می کشی و برای خودت دست می زنی. http://sheklake-2020arosak.blogfa.com/انقدر منو بابایی ذوق می کنیم که نزدیکه بیاییم یه هو قورتت بدیم. عزیزم امیدوارم با این قدمها پله های ترقی و موفقیت رو طی کنی و آینده ی روشنی داشته باشی. الهی امین. انشا الله همیشه سالم و سلامت باشی و خوش و خرم بمونی. امینني ني شكلكشکلک های محدثه

 

Girl with Kitten Divider Line

تازه دارم باهات اعداد انگلیسی و فارسی کار می کنم تو هم با صدا بعضی هاشونو بهم جواب می دی. تو مهد هم وقتی می بینی بچه ها دارن اعداد رو می گن تو هم چون من دارم یادت می دم باهاشون می خونی جون نفسم

 

همیشه هم واسه منو بابایی سلام می کنی وقتی هم که بابا می بردت بیرون سه چرخه سواری از ذوقت باهام بای بای می کنی


شکلک های محدثه جونشکلک های محدثه جون

به تلفن و موبایل خیلی علاقه داری و می زاریش رو گوشت اگه منم پیشت باشم گوشی رو رو گوش منم می زاری که الو الو کنم. چون تو مهد بهت زنگ می زنم مربیهات گوشی رو می دن دستت

animated gif of dividing lines- flowers

 

Love Divider Graphic for Facebook

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطمه بدوی
12 مهر 92 10:28
خاله فدای قدمای نازت
نفسم عاشقتم اونقدر دلم برات تنگ شده که نگو و نپرس
ایندفعه که ببینمت خیلی بیشتر می بوسمت برای دوری هام ازت ذخیره می کنم بوسه هات رو

نفسم بووووووووووووووووس


بوسسسسسسسسسسسسسسس به خاله فاطمه مهلبون. خاله منم دوستت دارم چه دور باشی چه نزدیک. مهم دلامونه که کنار همه