رادين رادين ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

نی نی آزی و بابا منصور

بیماری سختتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت رادین جان

1392/9/11 9:22
نویسنده : آزي
516 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان الهی برات بمیرم چی کشیدی این چند روز. مامی جون از بعد از ظهر روز ٣ شنبه یه ویروس لعنتی باعث شد دچار اسهال استفراغ تب و دل پیچه و ......... شدی پدرمون در اومد ٢ روز بیمارستان بستری شدی منو بابایی بالا سرت گریه کردیم، پیر شدیم، آب شدیم. هییییییییییییییییییییییییییییییییییی نمی دونی چه روزایی داشتیم./ بعدش با رضایت خودمون مرخصت کردیم گفتم بیمارستان نمونی بدتر نشی مریضی های دیگه نگیری خودم یه هفته است دارم ازت مواظبت می کنم ولی هنوز اسهالت بد نیومده بقول مامان مهین دارم چکشی بهت او آر اس می دم با سرنگ بهت دارم و آب و شیر و ... می دم. انقدر این روزا کثیف کاری کردی از اسهال و استفراغ و من لباس و ملافه و زیر انداز و... شستشو کردم که دیگه توانی برام نمونده ظرف این چند روز از غصه و زحمت زیاد کلی منم مثله تو وزن کم کردم. ولی کاشکی زودتر خوب شی عزیز دل مامان. عاشقتیم بخدا تحمل این همه درد و ناراحتی رو برات نداریم. بابا  و من تو بیمارستان فقط کارمون اشک ریختن بود که تو رو اینجوری می دیدیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)