رادين رادين ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

نی نی آزی و بابا منصور

کنجد مامان

1391/1/2 15:52
نویسنده : آزي
1,163 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

عزیز دلم کنجد مامان عاشقتم دوستت دارم مامان. نمی دونی چقدر از اومدنت خوشحالم. بلاخره اومدی عزیز دلم؟؟؟؟؟؟؟؟ عزیزکم من این ماه اصلا فکرشم نمی کردم که شما بیایین پیشم. گفتم اصلا دکتر هم نمی رم. تازه با بابایی و خاله پریسا و خانواده اش رفته بودیم شیراز و سپیدان!!!! کلی هم اونجا ورجه ورجه و برف بازی کردم. کلی از پله های دروازه قران بالا پایین رفته بودم و ...... بعدشم که اومدم اهواز خاله صفیه و خاله اعظم مهمونم بودن. مهمون داری هم کردم. عزیزم اصلا نمی دونستم شما اومدین تو دلم . الهی قربونت بشم اگه به اصرار خاله مژگان نبود اصلا بی بی چک نمی زاشتم ولی وقتی بعد از ظهر به بابایی گفتم خاله مژگان می گه بی بی بزار اونم اصرار کرد رفت بی بی چک گرفت بهش گفتم باید اول صبح بی بی بزارم الان چیزی نشون نمی ده تازه ٢ ساعت پیش رفته بودم دستشویی. ولی بابا اصرار کرد گفت حالا بزار اگه نبود دومیشو صبح بزار خلاصه با اعصاب خورد رفتم بی بی چک گذاشتم اصلا امید نداشتم. واییییییییییییییی باورت می شه دیدم داره ٢ خط می شه اونم دو خط پررنگ!!! از خوشحالی دستام می لرزید به بابایی گفتم و همه اش می گفتم دروغه باورم نمی شه. خدایا یعنی ممکنه؟ همون موقع از ته ته دلم واسه همه ی دوستای نینی سایتیم که هنوز مامان نشدن تک تک به اسم  دعا کردم بعدشم بطور کلی هم واسشون دعا کردم. بعدم واسه همه ی دوستام که باردارن دعا کردم که نی نی هاشون به سلامت بدنیا بیان. فرداش رفتم آزمایش خون دادم. گلم بتام ٥٧٦ بود یعنی قطعا من باردارم. عزیزکم نفسم مامان خوشکلم الهی قربون کنجد کوچولوی خودم بشم عزیزم مواظب خودت باشی ها عزیزم تو رو خدا پیشم بمون مامان جان می خوامت تو رو خدا پیشم بمون.

این بی بی چکمه:

 

عزیز دلم اینم سونوی قبل از اومدن شماست که تازه یه تخمک کوچولو بودی تو تخمدان چپم كه پيش دكتر پور تركان سونو شدم:

niniweblog.com

الهی قربونت بشم اینم جواب آزمایشمه وقتی که اومدی پیشم:

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

لیلی
29 بهمن 90 8:45
آزی جون دوست عزیزم
خیلی برات خوشحالم.
خدا برات حفظش کنه.

لیلی کلوپ


ليلييييييييييييييييييييي جان الهي قربونت بشم مرسي گلم. خيلي برات ناراحت شدم بخدا از اون روزي كه خبر بهم رسيد بخدا يه غم سنگيني تو دلمه خيلي برات ناراحت شدم. الهي به زودي خدا يه ني ني ناز ديگه بهت بده فقط اين بار گلم مواظب باش
نگین مامان رادین
29 بهمن 90 9:38
سلام ازی جونم الاهی قربون کنجد کوچولو بشم خیلی خوشحال شدم ایشاالله روزی که به سلامتی بغلش بگیری و شاهد خنده هاش باشی.عزیزم مواظب خودت و کنجد جونمون باش به بابایی کنجد هم از طرف من تبریک بگو.
بازم تبریک می گم ایشاالله زیر سایه خدا هر دوتون این 8 ماه رو بدون هیچ مشکلی پشت سر یزارید.


عزيزممممممممممممممم نگين جون. مرسي عشقم. انشا الله ني نيم به سلامتي بدنيا بياد بايد با خانواده، علي الخصوص آقا رادين خوشكلم بيايين يه سفر پيشم اهواز تا نينيم با رادين كوچولو همبازي بشه انشا الله


مریم مامان فندوق (M3
29 بهمن 90 9:52
خدایا شکرت خدای عزیز و نازم شکررررررررررررت
تبریک


مريــــــــــــــــــــــم گلم مرسي عشقم. مامان مهربون دعاهاي شما بي تاثير نبود. ممنونم از همه تون
مامان مریم
29 بهمن 90 13:09
هوراااااااااااااااااااااااااااااا
مبارکه عزیزم
به سلامتیییییییییییییییییییی
بوسسسسسسسسسسسسس


مريم جونم مرسي عشقم. تو هم مواظب خودتو ني ني نازت باش :
خانمی
29 بهمن 90 13:20
سلام آزی جوووووووووووووونم.........واااااااااااای کلی خوشحالم کردی عزیزم........خدا خیلی دوست داره که یه فرشته آسمونی بهت هدیه داده........خیلی مواظب خودتون باشین.........هوار تا بوس


آيدا جون مرسي عزيزم. خيلي از لطفت ممنونم. انشا الله خدا يه ني ني ناز مثله يكتاي تو بهم بده. از طرفم ببوسش :
رها
29 بهمن 90 15:03
ازاده عزيزم تبريك ميگم ميدونستم كه اين ني ني شما يكمي نازش زياده ولي بالاخره ميادش خيلي خيلي خوشحالم اميدوارم هميشه در كنار هم شادو سلامت باشيد و9ماه انتظارشيرين رو به راحتي پشت سربزاري


ممنونم رها جون دوست خوبم. دعا كن اين 8 ماه به اميد خدا به سلامتي بگذره. دخمل نازر تو هم به زودي بدنيا بياد بوسسسسسسسسس
ریحانه
30 بهمن 90 8:42
خانم من به قلبون شما و کنجدتون با همممم
عزیز دلم نمیتونم بگم که چقدر برات خوشحالم
امیدوارم بهترین لحظات رو در کنار هم داشته باشین
ماااااااااچ


عزيززززززززززم ريحانه جون انشا الله اين ماه نوبت تو. مرسي گلم بوسسسسسسسس