رادين رادين ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

نی نی آزی و بابا منصور

حبه انگور 8 هفته ي من

1391/1/2 15:37
نویسنده : آزي
963 بازدید
اشتراک گذاری

الهيييييييييييييييي مامان قربون كنجد خودم بشه الان تو ٨ هفته اي.  4 شنبه رفتم سونو شدم شكر خدا ضربان قلب كوچولوتو دكتر ديد جنين رو هم بهم نشون داد عزيز دلم الان اندازه ي يه حبه انگور هستي همون موقع كلي خدا رو شكر كردم. بابايي بيرون مطب منتظرم بود رنگش عين گچ سفيد شده بود تا وقتيكه من اومدم بيرون بهش لبخند زدم خيالش راحت شد بعدشم شب با ذوق نشسته بود عكس سونوتو  نگاه مي كرد معلوم بود تو دلش داره قربون صدقه ات مي ره مامي جون. گلم مقاومت كن تا بيايي تو بغل ماماني

اين عكس سونوته عشقم:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

رها
14 اسفند 90 13:17
ني ني عزيزم ايشالا اون قلب كوچولوت هميشه براي پدرمادرت بتپه دوست دارم


مرسي رها جون منم مانلي خوشكل تو رو دوست دارم


خانمی
14 اسفند 90 13:28
آخی چه کوچولوهه بالاخره موفق شدم وبلاگتو باز کنم
مامان مریم
15 اسفند 90 14:11
الاهی 120 سال قلب خوشملش بتپه


انشا الله مريم جون . همينطور ني ني خوشكل تو
نگین مامان رادین
15 اسفند 90 14:30
قربون این حبه انگور بشم،فدای صدای ضربان قلبت خودم میشم.ایشاالله که صحیح و سالم می یایی بغل مامانی و من و رادین هم می یاییم دیدنت ناناز من.


آخيييييييييييييييي انشا الله
نانا
16 اسفند 90 8:18
قربونش برم با اون قلب مهربونش


ريحانههههههههههه تو عشق منييييييييييييييي
آزی
16 اسفند 90 16:16
سلام آزی جونم ممنون که به وب من و نی نی خیالیم سر زدی و نظر دادی. قربون قلب کنجدت برم. انشاالله 120سال قوی و شاد بتپه قلب کنجدت


خواهش مي كنم آزاده جونم انشا الله تو هم به زودي مامان بشي عشقم