رادين رادين ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

نی نی آزی و بابا منصور

سونو ان تي و آزمايش غربالگري

1391/4/6 13:18
نویسنده : آزي
4,188 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

عزيز دلم كنجد گلم عاشقم عزيز دلم. هفته ي پيش با بابايي رفتيم سونو ان تي  و آزمايش غزبالگري دادم وقتي بابايي تو رو تو مانيتور دكتر ديد و ديد كه چه ورجه وروجه اي مي كرديniniweblog.comlaughing Smiley

نمي دوني چقدر ذوق زده شده بود كلي از ذوقش مي خنديد و مي گفت عزيـــــــــــــــــــــــــــزم!!! جلو دكتر پور تركان.lachende2520man2520bewegend.gif0-0-20.gifniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com    80.gif

بعدش صداي قلب نازتو دكتر گذاشت بابايي شوكه شد بهم گفت اين صداي توه؟ گفتم نه صداي كنجد كوچولوه!!! وايييييييييييييييي بابايي داشت غش مي كرد. منم از بس خنديدم و از خوشحالي اشكام ميومد پايين. laughing Smileyعزيز دلمممممممممممممممم نمي دوني چقدر دوستت داريم. از دكتر پرسيدم اوضاعش چطوره؟ دكتر هم گفت اوضاعش خوبه شکر خدا خنده   

شب بابا همه اش مي گفت چرا بهم نشون ش دادييييييييييييييييي مي خوامشششششششششششششش. گفتم الان زوده چطوري بهت بدمش؟؟؟

 niniweblog.com niniweblog.com    

عزيزم اين چند روز دارم واست خريد مي كنم. روز اول كه رفتم كلي واسه عشقم خريد كردم شبش كه اومدم خونه شما تكون نمي خورديدن. خيلي نگران بودم ولي انگار همه كسم كه الهي مامان تنهايي فداش بشه فهميدي شروع كردي به ورجه وروجه. خيال مامانو راحت كردي. خوردني خودم دارم برات سيسمونيتو مي خرم گلمlove Smiley      شکلک های محدثه

شکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله شانا
26 فروردین 91 13:38
آزی جونم خریدای کنجد رو هم بزار ببینیم لطفااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا یه بوس گنده واسه کنجد جوووووووووووووووونی
هاناس
26 فروردین 91 14:09
قربونت برم خدا ایشالا برای هم نگهتون داره
نگین مامان رادین
27 فروردین 91 1:45
منم فداش میشم با اون ورجه وورجه هاش و صدای قلبش ایشاالله که قلبش صد سال بتپه و بهتون شور زندگی بده و همیشه خندون باشین.خریدهاشم مبارکه ایشاالله به سلامتی بیاد و ازشون استفاده کنه عزیزم عکس خرید هاش رو هم بزار.می بوسمتون مواظب خودتون باشید


مرسي نگين جون انشا الله بعد از جشن سيسمونيش يه دفعه عكساشو مي زارم. منم مي بوسمت عشقم
نگین مامان رادین
31 فروردین 91 0:55
سلام کنجد جونم چه طوری عزیزم مامانی رو که اذیت نمی کنی،دارم لحظه شماری می کنم برا روزی که ببینمت
نگین مامان رادین
31 فروردین 91 17:54
خاله های گلم و دوستهای عزیزم رای گیری شروع شده نمی خواهید برید و به من رای بدید. رای گیری تو همون وبی یه ادرس پایین همین پست،رای تون رو تو پست رای گیری مسابقه نی نی متفکر بزارید و فقط کافی اسم من رو بنویسید بازم ممنون از همتون.

البته چون دوتا نی نی به اسم رادین شرکت کردند حتما بنویسید که رادین مامان نگین .عکس هارو هم تو صفحه ی 5 همون وب می تونید ببینید از پایین یعنی از اخرین عکس حساب کنید 6 عکس منم.

این هم ادرس سایت خاله پریسا

http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php



چشششششششششششششششششششششششششششششششششم خاله جون حتما مي رم بهت راي مي دممممممممم رادين گل خودم. بتو راي ندم به كي بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟