رادين رادين ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

نی نی آزی و بابا منصور

تشكر از همكارهاي مهربون و عزيزم

1391/6/28 10:37
نویسنده : آزي
941 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

رادين جان پسر گلم مي خواستم از اين طريق از همكاراي گلم كه همه جوره هوامو تو دوران بارداري داشتن تشكر كنم و تو هم بعدها كه وقتي ميايي سر كار ماماني بدوني كه اونا خيلي در حقمون لطف داشتن گلم. اول خاله پريسا كه مي دونم خيلي خيلي دوستش خواهي داشت چون مثله گل مي مونه و توي همه ي لحظات خوشي و ناخوشي و ناراحتي  ها و استرس هام كنارم بود، تازه اين حداقل كارهاي بود كه برام انجام داد. كلا همه جوره هوامو داشت عزيزم خيلي مديونشم. خانم مرادي هم توي امور اداري خيلي كمكم كرد. خانم ياسيني عزيزم كه ملاحظه مو كرد و از شركت كردن تو امتحانات معافم كرد. و يا خاله پوران مهربون كه خيلي مديونشم. همينطور خاله مريم گل،  خانم بندري، خانم اهوازي و بقيه ي همكارام، و البته خانم فرزام نياي گل كه مطمئنم خدا دريچه ي آسمونشو باز كرده و اونو مثله يه فرشته ي مهربون براي منو تو فرستاده كه اگه بگم چكارا برامون كرده عزيز دلم يه ليست بلند بالا مي شه. واقعا از همه شون خيلييييييييي خيلي ممنونم و عاشقشون . خيلي خوبه آدم اين همه عشق و توجه از اطرافيانش بگيره.niniweblog.comواسه همينه كه خيلي دوستشون دارم و اميدوارم هميشه خوش و سلامت باشن و منم بتونم خوبيهاشونو جبران كنم. از صميم قلب دوستتون دارم. تازه ماماني كلي هم دوست خوب دارم كه خيلي بهم لطف دارن از همكارام نبودن كه اينجا اسمشونو بيارم، اونا رو هم دوست دارم و عاشقشونم.niniweblog.com 

 

همينطور از آقاي اسدي مسئول دبير خانه، آقاي جعفري مسئول كامپيوتر دانشكده و آقاي صافي مسئول خدمات دانشكده مون واقعا بخاطر توجه و لطفشون خيلي خيلي ممنونم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

رها
4 تیر 91 0:14
خاله جون رادین مامانت دروغ میگه فقط باید از من تشکر کنه


اييييييييييييييييييييييي جونممممممممممممممممممم خاله رها تو كه يكي يه دونه ايييييييييييييييييييييي
مهوش
4 تیر 91 13:58
آخييييييييييييييييييي الهي نازي چه سايت قشنگي داري آزي جون انشا الله پسر گلت سالم و سلامت باشه و مثله تو و باباش خوشكل و ناز بشه. بوسسسسسسسسسسسسس
پوران
21 تیر 91 13:02
سلام آزي جون امروز موفق شدم بيام و وبلاگت رو ببينم.خيلي ممنون از لطفت من يكي كه هيچ كاري واست نكردم ولي هميشه آرزومه كه بتونم واسه دوستام دوست خوبي باشم. بابا من بي صبرانه منتظر ديدن رادينم كه هي باهاش سر و كله بزنم آخه من ميميرم واسه بچه كوچيكا كه باهاشون بچه گونه حرف بزنم. راستي بقيه همكارا هم ازت تشكر مي كنن و دسته جمعه واسه خودت و كوچولو آرزوي سلامتي و تندرستي داريم.قربونت برم خدانگهدارت


عزيزم پوران جان نگو كاري نكردي كه خودتم مي دوني عشقم. مرسي هم از تو هم از بقيه همكاراي گلم كه انقدر مهربون و نازن. همه تونو مي بوسم از ته دلم

مهناز عذاري اهوازي همكار آزي جون جونه
30 مهر 91 7:49
ممنون كه ابراز لطف كردي من مثل بقيه كاري نكردم شرمندم كردي انشاء الله بتونم جبران كنم من يكي كه خيلي خوشحال شدم عكساي رادين كوچولوي نازو ديدم و سلامتي تو و كوچولوت براي من خيلي باارزشه انشاءالله هميشه سالم وسرحال باشيد بازم ممنون از لطفت


مرسي مهناز جون انشا الله به زودي دوميتو به سلامتي بياري