رادين رادين ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

نی نی آزی و بابا منصور

ديابت بارداري

1391/6/21 12:45
نویسنده : آزي
1,128 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم عزيز دلم ماماني ديروز سالگرد ازدواج منو باباي  بود ولي سالگرد سختي داشتيم پر از استرس و نگراني. ديروز دوستم نوشين زنگ زد بهم كه احوالمو بپرسه اونم دقيقا با من باردار شده ني نيشم پسره و البته مشكل فشار خون داره.. ما هميشه با هم در مورد بارداريمون صحبت مي كنيم خلاصه جواب آزمايش گلوكزمو براش خوندم. قندم  قبل از اينكه شربت رو بخورم 79 بعدش 213 و 2 ساعت بعد هم 205 بودو اون گفت قندت بعد از ناشتا بالا بوده حتما برو دكتر...

تماس گرفتم دكترم گفت نيا پيش من فورا برو فلاني فوق تخصص غدد  گفتم شايد اشتباه شده باشه نمي شه برم دوباره آز بدم گفت نه. خلاصه ساعت 3 بعد از ظهر تو اوج گرما رفتيم پيش همون فوق تخصص غدد نبودش منشيش معرفيمون كرد يه فوق تخصص ديگه رفتيم منشيه اون يكي گفت امروز دكتر 60 تا مريض داره اصلا نوبت نمي ده منم حالا داشتم از نگراني مي مردم فقط بخاطر تو اشكام تو چشام بود و هي برات دعا مي كردم خدا برامون حفظت كنه گلم من فقط به عشق تو و بابايي نفس مي كشم. خلاصه منتظر مونديم آقاي دكتر و خانم دكتر اومدن منشيه رفت صحبت كرد گفت تمام مريضهاي فلاني برن بجز خانمي كه بارداره . خلاصه كلي از اين اتاق به اون اتاق رفتم گفتن يه آز ديگه بده و بعدشم منو معرفي كردن به دكتر تغذيه و گفتن يه دستگاه كنترل قند خون بگيرم كه از روز اولي كه رژيم غذايي متخصص تغذيه رو انجام دادم 3 بار، يه بار قبل از صبحونه و يه بار 1 ساعت بعد و يه بار هم 2 ساعت بعد از صبحونه قندمو چك كنم. رفتم آز خون رو دادم و بعدشم رفتم يه دستگاه قند خون گرفتم 5 ساعت بعد از ناهار 97 بودم. بعد هم با كلي دردسر رفتم متخصص تغذيه ويزيتم كرد و برام رژيم غذايي نوشت دكترا گفتن چون قبل از صبحونه قندم پايين بوده احتمالا مي شه با رژيم غذايي كنترلش كرد و اگر خداي نكرده نشد بايد انسولين بزنم. دكتر تغذيه هم بهم گفت اين بارداري رو كه به اميد خدا گذروندي خطر از بيخ گوشت رد شد ولي احتمال زياد بارداري بعديت نياز بشه انسولين بزني. خداي نكرده. امروز بر اساس رژيم غذايي دكتر عمل كردم تازه بخدا از اون چيزي كه هر روز مي خوردم بيشتر بود. من از قبلشم اصلا قند و شيرينجات مصرف نمي كردم اصلا شيريني دوست ندارم ولي خوب نون و برنج و سيب زميني هم قند داره. امروز صبح قبل ناشتا قندم 98 بود و يك ساعت بعد هم 104 بود. يعني عاليه. و سومين ازمايشم 126 بود. البته اشتباه كردم داشتم كندر مي جويدم. فردا نمي جوم ببينم چطور مي شه.

تازه وقتي هم داشتيم از اين دكتر به اون دكتر مي رفتيم يه زنبور نامرد اومد بينيمو نيش زد. شد غوز بالا غوز بابايي رفت سريع برام ليمو گرفت كه روش زدم وگرنه الان قلمبه مي شد. ولي خيلي درد داشتم. باور مي كني ساعت 11:30 دقيقه شب رسيديم خونه؟ اين هم پنجمین جشن  سالگرد ازدواج منو بابايي. ولي گلم به نظرم اتفاقا خدا ديروز بهمون كادوي بزرگي  داد كه فهميدم ديابت دارم و برم سريع درمان كنم قبل از اينكه خداي نكرده اتفاقي برامونه بيفته. من اينو به چشم خوب مي بينم و خدا رو شكر مي كنم كه نگذاشت مشكلي برامون پيش بياد هر چند ديروز داشتم از ترس و استرس مي مردم. خدايا دعا  مي كنم بچه مو حفظ كني خدايا تمام عشق و اميد من اون و باباشه. پناه بر تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مریم و محسن
13 مرداد 91 9:38
ان شاالله که سریع قندت پایین میاد آزی جان
مواظب به خودت و گل پسر باش


ممنونم مريم جان انشا الله به اميد خدا. براي سلامتي پسرم دعا كنين. بوسسسسسسسسسسسسس


مامان باران
14 مرداد 91 13:49
ههههههههههههه
عجب ماجرایی داشتین تو 5 سالگردتون
سال دیگه به امید خدا با وجود رادین که دیگه مردی شده این موقع جشن بزرگی می گیرین


انشا الله باران جون ممنون از لطفت گلم
نگین مامان رادین
14 مرداد 91 17:05
ای قربون دلت بشم که این همه استرس کشیدی عزیزم ایشاالله که این دوران هم به خوبی سپری میشه و پسر نازت رو می گیری بغلت حالا خدا رو شکر که زود فهمیدی و به خیر گذشته عزیزم خیلی مواظب خودت و اقا کوچولومون باش

مرسي نگين جون ممنون از لطفت آره خيلي استرس داشتم مرسي از دلگرميها و محبت هات عزيزم *
رها
17 مرداد 91 18:44
زنبوررررررررررررر
شانا
24 مرداد 91 16:43
آزی جون انشالله که این 2 ماه مونده رو خودت و پسملیه گلت تو سلامت کامل می گذرونین و رادین جون صحیح و سالم میاد بغلت ، مراقب خودت و پسر نازمون باش دوستون دارم بوووووووووووس


مرسي شانا جونم. انشا الله. ممنون دوست جونم. من و رادين هم خيلي خيلي دوستت داريم. بوسسسسسسسسسسسس
❤مامان آزی❤
25 مرداد 91 10:12
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........


مرسي عزيزم. ممنون از محبتت