رادين رادين ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

نی نی آزی و بابا منصور

فيلم سونو 4 بعدي پسر گلم در 24 هفته گی

1391/4/12 13:06
نویسنده : آزي
2,825 بازدید
اشتراک گذاری

دانلود فيلم سونو-١ 

دانلود فیلم سونو

دانلود فیلم سونو 


 دانلود (توجه: وقتي روي لينك دانلود كليك كردين يه صفحه ي خالي براتون مياد بالاي همون صفحه ي خالي يه نوار زرد كم رنگ هست، كه عكس يه درايو خيلي كوچيك سمت چپش هست با يه فلش آبي روي درايو. روي نوار زرد كم رنگ بالاي صفحه كليك كنيد گزینه ی Download file ... را بزنيد و بعد گزينه ي open يا save رو بزنيد باز مي شه البته بايد صبور باشين تا فايل دانلود بشه)

عزيز دلم ماماني قشنگ ترينم، رادين مامان خوبي عسلم؟ خوشكلم ديروز با بابايي رفتيم پيش دكتر پور تركان كه سونو 4 بعدي بشي عزيزم و منو بابايي روي ماهتو ببينيم. خلاصه رفتيم اول آقاي دكتر داشت سونو عاديت مي كرد كه اندازه دور سر، ضربان قلب و بقيه مشخصاتتو به منشيش بگه واسه گزارش كار، اما بابايي كه خيلي هول بود و فكر مي كرد بايد از روي همين سونو تو رو ببينه هي بهم اشاره مي كرد كه پس كوش؟ منم خنده ام گرفته بود ولي گفتم بزار يه خورده حالش گرفته بشه. بعدش كه آقاي دكتر سونو 4 بعديت كرد كلي ذوقتو مي كرد .niniweblog.com واييييييييييي عزيزم نمي دوني چقدر چهره ات ناز و دوست داشتني و ظريف بود مامان جون. niniweblog.comالهي قربونت بشم پاهاتم ديدم كوچولووووووووووووووووووو بودي niniweblog.comبا خودم خنده ام گرفته بود كه با همين پاها اينجوري بهم لگد مي زني؟ ولي عزيز دلم چرا از ديروز اينقدر بازي مي كردي ولي دقيقا موقع سونو خوابيده بودي و چشاي نازتو باز نكردي جيگرم؟ niniweblog.comخلاصه امروز بابا رفته كه سي دي سونوتو از دكتر بگيره تا براي يادگاري واست نگهش دارم. البته خودم مي خوام تا بيايي تو بغلم هي نگات كنم آخه عزيزم خيلي دلم برات تنگ شده و نمي دوني حتي واژه كم ميارم براي اينكه بگم چقدر عاشقتم نفسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

هاناس
6 تیر 91 13:50
عزیززززززززم قربونت برم
هزارماشالا
گریم گرفت بوس


مرسي ريحانه جونم. عشقم امروز خيلي خوشحالم كردي وقتي فهميدم تونستي فيلمشو ببيني، آخه خيلي اذيت شدم تا فيلم رو لينك كردم تو وبش. بوسسسسسسسسسس
بيتا
11 تیر 91 13:07
اي دونمممممم هزار ماشالله دوماد فوتباليست خودم

وايييي آزي نميدوني وقتي فيلمشو ديدم چه حس خوبي داشتم يه احساس قشنگ نميتونم برات توصيفش كنم ولي ممنونم ازت كه اين احساس قشنگو با بقيه دوستات شريك شدي
واقعا تا حالا تو عمرم چيزي به اين زيبايي نديده بودم


مرسي بيتا جونم. دقيقا منم تو تمام عمرم چيزي به اين زيبايي نديدم. منم وقتي فيلم رو ديديم اشك تو چشام جمع شد. خيلي عجيب و قشنگ بود. مي بوسمت گلم انشا الله خدا روزي خودت بكنه




مریم خانم مامان آینده
11 تیر 91 14:14
سلام آزی جون یه چند دقیقه ای میشه که دارم وبت رو نگاه میکنم.یهو چشمم خورد به اسم دکتر پور ترکان متوجه شدم که تو یه شهر و احتمالا یه محله زندگی میکنیم.عزیزم فردا 5 هفته من تموم میشه


سلام عزیزم خیلی جالبه. امیدوارم نینی شما هم سالم و سلامت باشه
رادین عشق زندگی
14 تیر 91 15:23
سلام مامانی عزیز منم شما رو لینک کردم ممنون بابت لینک از اشنایی با شما خیلی خوشحالم
نگین مامان رادین
14 تیر 91 18:31
این روزها که حادثه بیداد می‌کند دل از فراق روی تو فریاد می‌کند برگرد ای مسافر تنهایی فاطمه بانگ تو قلب فاطمه را شاد می‌کند نیمه ی شعبان سالروز ولادت یوسف فاطمه مبارک
مهمان
15 تیر 91 19:56
سلام وبلاگ کوچولوتون خیلی قشنگه ایشالا صحیحو سالم بدنیا بیادو زیر سایتون بزرگ شه
پوران
21 تیر 91 13:14
سلام من قبلا فيلما رو ديدم بدون سانسور....


اي پوران نامرد. هههههههههههههههه حيف يه هو اومد فرصت نشد قطعش كنم
رها
21 تیر 91 19:25
دلم براتون تنگههههههههههههههه


عزيز دلم رها جون ما هم دلمون خيلي براتون تنگ شده. انشا الله مانلي خوشكله زودتر بدنيا بياد عكساشو ببينم ذوقشو بكنم. از طرفم ببوسش هر چند بهت زنگ مي زنم
رها
21 تیر 91 19:33
خاله جون الهی قربون اون دست پات برم همیشه سلامت باشی