رادين رادين ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

نی نی آزی و بابا منصور

ديابت بارداري 2

1391/6/21 12:41
نویسنده : آزي
1,054 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام پسر گلم چطوري ماماني؟ خوبي عشقم؟ عزيزم اين چند روز همه اش درگير گرفتن آزمايش قند خونم بودم. چون بايد روزي 3 بار قندمو چك مي  كردم. شكر خدا خيلي  اوضاعم خوب بوده و بعدشم كه رفتم دكتر  فوق تخصص غدد، گفت همه چيم كنترل شده است .حالا ديگه بايد اين يه ماه و نيم رو هم با  همين رژيم غذايي بگذرونم تا به اميد خدا شما بدنيا بيايين. ولي حس مي كنم وزن اضافه  نكردم كه هيچ تازه 2 كيلو هم كم كردم و نگران وزن كوچولوي دوست داشتني خودم هستم. عشقم چند روز ديگه مي رم دكتر زنان خودم ببينم اون چي مي گه و آيا از اوضاع وزن  تو راضي هست يا نه. آخه ماماني خيلي خيلي نگران بچه ي نازشه. قربون اون تكوناي خوشكلت برم عسيس دلم. چقدر ناز و با محبتي خوشملم عاشقتم. خلاصه نگران وضعيت ماماني نباش خوبه خوبم.قلبماچ

 

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان هامون
25 مرداد 91 10:49
وای رادین کوچولو ایشالللللللللله
که تپل مپل بیبای تو بغل مامانیت[hr
مرسي باران جونم. انشا الله آقا هامون هم تپل مپل و سلامت باشه
مامان هامون
4 شهریور 91 11:33
آزی جان چرا نیستی چند وقته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منصوره مامان ماهان
6 شهریور 91 2:28
خداروشکر که همه چی خوبه دوست جونم چرا سر نمیزنی دوست جونم؟