رادين رادين ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

نی نی آزی و بابا منصور

رادینم

1392/2/25 10:09
نویسنده : آزي
380 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

عزییییییییییییییییییییییییییییییییزم مادر وقتایی که می رم سر کار دلم همه اش پیشته. پر پر می زنم که بیام خونه پیشت گلم. دیروز دستامو خوب شستم بعد کردم تو دهنت شروع کردی جویدنش چون لثه هات خیلی می خاره عشقم بخاطر دندوناته بعد دستمو بردم زیر لثه هات پایین فکت. دیدم دوتا مروارید خوشکل اون زیر میرا داره میاد بالا برسه به لثه هات و ایییییییییییییییییی دلم غش رفت براشون. عسیس دلم داری دندون در میاری فکر کنم تا برسه به اون بالا یه ماهی طول بکشه. جانم مادر دیروز انقدر بهت غذا دادم که دیگه بالا اوردی ببخش مادر گفتم غذا بخوری تپل بشی. ولی مثله اینکه تو خیال تپل شدن رو نداری. معده ات هم گنجایشش محدوده. شرمنده اذیتت کردم مادر جونننننننننننننن. بعدم که حسابی وراج شدی هی دهن ناز و زبونتو می چرخونی و به زبون خودت حرف می زنی انقدر ناز که نگو. ساعتها ادامه می دی و انقدر هم حرف می زنی که سرمونو می بری جووووووووووووووووووووووووووونم عشق مامانتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)