رادين رادين ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

نی نی آزی و بابا منصور

مهد کودک و خاله مریم مهربون

1392/3/1 13:16
نویسنده : آزي
516 بازدید
اشتراک گذاری

 

 SendScraps Facebook

سلام قشنگترینم. عشقم وقتایی که می ری مهد خیلیییییییییییییییییییییی دلم برات تنگ می شه و هواتو می کنم بعدش زنگ می زنم مهدکودک باهات تلفنی حرف می زنم تو هم یا با تعجب به گوشی زل می زنی یا می خوای گوشی رو بخوری و یا اینکه از خودت صدا در میاری. قربوبون اون صدای نازت بشم تازه صدای نفساتم از پشت گوشی میاد. آخیییییییییییییییییییییییییییییییییی.قورباغه

دیروز خاله مریم از مربیهای مهلبون مهد شکایتتو کرد عشقم می گفت نمره انظباطت 10 !!!!! شده با تکماده قبول شدی. تازه می خواست بهت نامه بده ولیتو بیاری مهد!! (به شوخی) چرا مامی جون؟ به خاله بگو من دوستت دارم واسه همین شلوغ می کنم.  اونجا همه ی خاله ها رو دوست داری  خاله مریم، خاله مژگان و خانم سواری و از همه مهمتر خانم قلم باز رو خیلی دوست داری وقتی می بینیشون حسابی بال بال می زنی که بری تو بغلشون. معلومه بهت توجه می کنن و تو هم دوستشون داری. انقدر که دیگه محل من نمی زاری نامرد به این زودی منو فروختی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شوخی می کنم خیلی خوشحال می شم اینو می بینم چون دیگه کمتر نگرانت می شم که وقتی کنارت نیستم چطوری. آخه تو همه ی زندگیمی که به خاله ها سپردمت

 ازشون ممنونم و امیدوارم همیشه مواظبت باشن و بهت محبت کنن. که می دونم می کنن. چون مثله فرشته ها می مونن 

اکثر اوقات خاله مریم برام تعریف می کنه که چکارا کردی. بعضی اوقاتم تو توی بغلشی و به حرفاش گوش می دی. می دونم دوستش داری. منم دوستش دارم چون به تو انقدر توجه می کنه. خاله مژگان هم همینطوره واست با موبایلش آهنگ می زاره تا تو باهاش برقصی یا بخونی. خانم سواری هم خیلی معصوم به نظر می رسه هم مهربونه هم بی ادعا. مربیهای مهد همه شون دوستداشتنی هستن چون انقدر با بچه ها با محبت رفتار می کنن که اینجوری وابسته تون کردن. گربهhttp://www.smileycodes.info Yahoo Big Classic emoticon, smiley, emo, smilies Yoyo cici emoticon, smiley, emo, smilies Onion emoticon, smiley, emo, smilies Ugly Chick emoticon, smiley, emo, smilies Tuzki Moto emoticon, smiley, emo, smilies

راستی یه دخمل ناز هم تو مهدت هست یک سال و چند ماهشه اسمش فاطیماست. خیلی تو رو دوست داره و همه اش برات اسباب بازی میاره می ده دستت. وقتی هم که خوابی میاد به زور بیدارت می کنه که باهات بازی کنه. آخیییییی نازیییییییییییییییییییی بچه مو بیدار نکن وروجک. منو با مامانش اشتباه می گیره وقتی میام دنبالت بدو بدو میاد تا نزدیکیهای من فکر می کنه مامانشم وقتی می بینه اشتباه کرده می زنه زیر گریه دلم براش کباب می شه. خاله مریم می گه مامانش هر روز یه نیم ساعتی زودتر میاد مهد به هوای تو که باهات بازی کنه. منم دخمل نازشو دوست دارم. کلی هم دوست اونجا داری که یا صدات می کنن فسقلی یا با ذوق می گن رادین اومد. مامانی حسابی دوست و آشنا پیدا کردی جیجر مامان. انقدر روابط عمومیت بالاست سریع با همه رفیق می شی. ای شیطونه. نفسمی

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com  تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com  

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطیما
3 خرداد 92 13:21
خالش فداش بشه جیگر من خیلی اجتماعی هستی ها، واقعا همه حق دارن عاشقت بشن. نفس خاله می بوسمت هزار تا


جانم فاطیما جون. منم می بوسمت