رادين رادين ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

نی نی آزی و بابا منصور

کلماتی که رادین کوچولو یاد گرفته

1392/3/22 12:36
نویسنده : آزي
396 بازدید
اشتراک گذاری

 

 شلک های محدثهشکلک های محدثه

عشقمممممممممممممممممم جان نفسم الهی مامان فدای اون حرف زدنای خوشکلت بشه. پسر گلم تازگیا یاد گرفته بگه ماما، بابا، تاب تاب. دَدَ. قربون اون حرف زدنای نازت بشم مامان دوست داری صحبت کنی نه؟ وقتی که بابا لباس می پوشه و بغلت می کنه بری پارکینگ واسه مامان دست تکون می دی و می گی دَدَ. اونوقت کم مونده بیام قورتت بدم. دَدَ رو بابایی یادت داده ماما و بابا رو من و تاب تاب رو خاله مژگان مربی مهربونت تو مهد یادت داده. 

 

                    

شلک های محدثه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عرفان
21 خرداد 92 12:47
سلام لطفا به من و محمد صدرا سری بزنید و اگر با تبادل موافق بودین من رو لینک کنید بعد بگین با چه اسمی لینکتون کنم
عرفان
21 خرداد 92 12:48
سلام لطفا به من و محمد صدرا سری بزنید و اگر با تبادل موافق بودین من رو لینک کنید بعد بگین با چه اسمی لینکتون کنم
خاله مریم
29 خرداد 92 23:02
salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
taze maman azi
jiji
la la
am
ham migeeeeeee
az taraf man bebosesh
ghrtesh nadia una vaght
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

جانم خاله مریم مهربون معلومه که تو بهتر می دونی رادین چیا بلده اخه تو مهد خیلی با دوستاش بازی می کنه و حرف می زنه.بوسسسسسسسسسسسسسسسسس

هامون
30 آذر 92 10:52
عزیزم قربون حرف زدنشون زندگی آدم رو لبریز عشق میکنن