رادين رادين ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

نی نی آزی و بابا منصور

کم خونی شدید رادین و کم غذایی

1393/2/14 8:15
نویسنده : آزي
1,361 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوبم نمی دونم بزرگ کردن همه ی بچه ها انقدر سخته یا تو کیس سختی برامون هستی یا ما خیلی حساسیم  ولی بهر حال شکررررررررررررررر خدا توبهترین هدیه ی هستی که خدا بمن داده و با هیچ چی تو رو عوض نمی کنم. یه چند روزیه خیلی غصه دارم عشقم چون تو آز های قبلیت کم خونی نشون داده بود یه  سری آزمایش تخصصی واسه کم خونیت گرفتن که مشخص شده بشدت کم خونی داری از حدودا 10 مورد از فاکتور های آز خون تو 8 موردش کم خونی داشتی و low بودی و 2 مورد خیلی بالا بوده  و فقط 2 مورد عادی داشتی . حالا بنظرت حق ندارم انقدر پریشون باشم؟ تازه این مورد کنار تو بشدت از غذا خوردن امتنا می کنی اصلا غذا نمی خوری باورت نمی شه همه اش تو اشپزخونه هستم و دارم غذاهای مختلف برات درست می کنم ولی افسوس که لب به هیچ کدوم نمی زنی کمدها و یخچال و فریزر پر از بستنی  ماست  کلوچه تخمه پسته خرما عسل و جگر و............. هزار چیز دیگه است که فقط واسه تو می خریم تند تند هر چی به ذهنمون می رسه می گیریم با کلی و بازی و ادا و اطوار تلاش می کنیم  که چیزی بخوری ولی هیییییییییییییییییییییییییییی هیچ فایده ای نداره. مادر جان تو رو خدا اذیتمون نکن چرا واسه خوردن اینطور جیغ و داد  و گریه می کنی؟ مگه داریم شکنجه ات می دیم؟ از بس غذا  نمی خوری انقدر کم خون شدی. بخدا خیلی منو بابا غصه داریم خیلییییییی

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان صدرا
14 اردیبهشت 93 23:28
سلام مامانی گل درسته نمیدونم مشکل رادین جون چیه ؟از داروهای اشتاور استفاده کردی .جواب نمیده ؟من برای پسرم شربت ولکید بی بی دادم تاثیر خیلی خوبی داشت استفاده کن شاید نتیجه داد . ادرس وبم صدرا عشق مامان ممنون مامان مهربون صدرا کوچولو. الان دارم یه سری اشتها اور جدید که دکتر تجویز کرده استفاده می کنم. انشا الله جواب بده. آدرس الکترونیکی وبتو بده نتونستم پیدات کنم.
مامان صدرا
15 اردیبهشت 93 22:25
مامانی ادرس الکترونیکیم اشتباهه :همین که صدرا عشق مامان وسرچ کنی میاره دوست گلم با اجازه لینک شدید اگه لینک مون کنید ممنون میشم