رادين رادين ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

نی نی آزی و بابا منصور

رادین ترسووووووووووو

1392/3/1 13:21
نویسنده : آزي
349 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

جونم مامانی دیشب واست توپهاتو در اوردم ولی نمی ونم چرا انقدر ازشون ترسیده و خودتو کنار می کشیدی و از ترس همه اش با نگرانی چشات بهشون بود. منم که دیدم اینجوریه. برشون داشتم تا وقتی بزرگتر شدی برات درشون بیارم.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

دیشب یه اتفاق دیگه هم افتاد اونم این بود که بابا تو رو رو کاناپه گذاشته بود. من مواظبت بودم ولی نمی دونم چطوری ظرف یک هزارم ثانیه قل خوردی و از رو کاناپه با سر افتادی مردم از ترس و نگرانی تو هم خیلی خیلی گریه کردی باز خوبه کاناپه جای تیز نداره و رو فرش افتادی ولی بازم حتما درد داشتی که اینجوری گریه کردی. آخه تو خیلی صبوری عشقم مگه خیلی بترسی یا دردت بگیره که گریه کنی. آخییییییییییییییییی مامانی از ترس ضعف کرده بود برات ببخش مادر چه کنم آخه ماشا الله خیلی سرعت عمل داشتی. ولی تا ساعتها ناراحت بودم و نگرانت بودم که چیزیت نشده باشه شکر خدا.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خانمی
26 اردیبهشت 92 11:51
وای چه بد....خیلی مواظب باش...ضربه های اینجوری رو جدی بگیر ممکنه خطرناک باشه....به نظرم حتما یه چکاب ببرش
مهدیه
29 اردیبهشت 92 10:09
وبلاگی داریم به نام مادرانه و خاطرات زایمان مادران رو در اون ثبت میکنیم. خوشحال میشیم بهمون سر بزنین!
بیتا
30 اردیبهشت 92 12:45
ای فای بر من مامان خانم حواستون قجا بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟4 تا چشم دارین 4 تا هم قرض بگیرین مواظب جوجو باشین
خدا رو شکر که به خیر گذشت مادر
بمیرم براش حتمنی ترسیده بوده



ای وایییییییییییییی الانه که خاله بیتا خفه مون کنه. باشه خیلییییییییییییییییییی مواظبت می کنیم
خاله مریم
1 خرداد 92 16:46
waaaaaaaaaaaaaaaay az dast shoma chera movazeb jojo ma nabodin bezar ba savad beshe yadesh midam bere yoni azaton shekayat konnnnnnnnnnnnnnne